Понеділок, 17.06.2019, 12:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
    Вхід на сайт
    Календар
    «  Червень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    javascript:// javascript://
    Всего ответов: 12

    ...
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Чернелицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

      Інклюзивне навчання

               «Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»).

            Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

      Інклюзивне навчання:

      • Ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
      • Спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
      • Це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.

      Основа інклюзивного навчання

      Всі учні:

      • Можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
      • Мають індивідуальні здібності й особливості.
      • Хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
      • Мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
      • Пізнають скрізь.

      Переваги інклюзивного навчання.

      Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:

      • Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
      • Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
      • Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
      • Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
      • Розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
      • Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
      • Позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

      Спільні дії в просуванні інклюзивного навчання.

      • Приймати всіх дітей до загальноосвітніх шкіл та шкільного життя.
      • Надавати всебічну допомогу учням з особливими потребами,  їх одноліткам та  вчителям в разі потреби.
      • Дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не на те, що він не може.
      • Створювати навчальні цілі згідно індивідуальних можливостей кожної дитини беручи до уваги, що діти можуть мати різні навчальні цілі, але навчатися разом в класі.
      • Переобладнати школи і класи з тим, щоб вони зосереджували увагу на потенціалі кожної дитини.
      • Сприяти сильному лідерству в особі директора школи і адміністрації
      • Сприяти  підготовці  вчителів, які ознайомлені з різними методами викладання.
      • Формувати команду — директорів шкіл, вчителів, батьків, учнів та інший персонал, що працюють разом у визначенні найефективніших шляхів надання якісної освіти в інклюзивному середовищі.
      • Підтримувати виважене ставлення до батьків, особливо до мрій батьків та цілей щодо майбутнього їхніх дітей.

      Витяг із Закону Укріїни «Про освіту»

      Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах

      Освіта дітей з особливими потребами. Нормативно-правова база

      НАКАЗ Про організацію інклюзивного навчання Гречушкіна Данила в 2017-2018 н.р.