Неділя, 16.12.2018, 07:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
    Вхід на сайт
    Календар
    «  Січень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    javascript:// javascript://
    Всего ответов: 10

    ...
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Чернелицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

      Головна » 2018 » Січень » 5 » Засідання педагогічної ради школи
      10:37
      Засідання педагогічної ради школи

          2 січня 2018 року відбулося чергове засідання педагогічної ради школи з таким порядком денним:

          1. Створення ситуації успіху на уроці – важлива  умова  формування творчої, всебічно розвиненої  особистості учня (класно-узагальнюючий контроль 9 класу)

           2. З початкової школи в основну: проблема наступності (адаптація учнів 5 класу)

        По першому питанню виступила директор школи Білецька Г. З., яка зупинилася на проблемі створення ситуації успіху на уроці через класно-узагальнюючий контроль учнів 9 класу. Розкриття даного питання супроводжувалось презентацією. В обговоренні даної інформації взяли участь вчителі-предметники та класний керівник 9 класу.

          В ході підготовки до педради було проведено анкетування учнів 8-11 класів з питань використання на уроках вчителями-предметниками інноваційних технологій, а також для учнів 9 класу - "Що значить для тебе успіх". Результати анкетування було висвітлено у презентації.

          Проблеми наступності з початкової школи до основної порушили практичний психолог Шевчук М. Я., класний керівник Качмар С. П., вчитель української мови та літератури Блошко Н. І., вчитель історії Щиголь Л. Т. 

      В ході обговорення даної проблеми було прийнято такі рішення:

      1. Вчителям-предметникам:
      • систематично використовувати у своїй роботі принцип наступності між початковою та основною школою;
      • розвивати рефлексивні уміння учнів, формувати навички самоконтролю та самооцінки.

             2. Класному керівнику:

      • продовжувати працювати з вчителями-предметниками, батьками учнів, практичним психологом;
      • забезпечити виявлення індивідуальних особливостей, інтересів учнів, залучення їх до позакласної роботи.

           3. Порактичному психологу:

      • проводити діагностику адаптаційних процесів учнів 5 класу.

         Для батьків учнів 5 класу та вчителів-предметників було створено рекомендаційні пам'ятки.

       

      Переглядів: 58 | Додав: Ganna | Рейтинг: 0.0/0
      Всього коментарів: 0
      avatar