Неділя, 16.12.2018, 07:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
    Вхід на сайт
    Календар
    «  Грудень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    javascript:// javascript://
    Всего ответов: 10

    ...
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Чернелицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

      На допомогу вчителям

      ПАМ΄ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

       

      70 способів сказати «Дуже добре»

       

      Ти зараз на правильному шляху

      Пречудово!

      У тебе це вийшло

      Це добре

      Супер!

                               Правильно

      Я пишаюся тим  як  ти працював

      Ти робиш це дуже добре

      Це набагато краще

      Гарна робота

      Я щаслива бачити цю роботу

      Ти робиш гарну роботу

      Ти близький до істини

      Мої вітання

      Це те, що треба

      Я знала, що ти можеш це зробити

      Зараз ти це зрозумів

      Нарешті!

      Ти швидко вчишся

      Працюючи так само ти досягнеш багато чого

      Я не зуміла б зробити краще

      Це правильний шлях

      З кожним днем у тебе виходить краще

      Це гарний спосіб

      Ти нічого не прогавив

      Так тримати!

      Надзвичайно

      Прекрасно

      Це найкраще

      Остаточно

      Сенсаційно

      Тепер нічого тебе не зупинить

      Відмінно

      Це була першокласна робота

      Чудово

      Ще краще

      Твій мозок попрацював на славу

      Ти досягнеш успіху

      Це видатний винахід

      Фантастика!

      Неймовірно!

      Це чудова робота

      Ти робиш це красиво

      Як ти багато зробив

      Розумник

      Ти дійсно це покращив

      Прегарно!

      Вітаю!

      Твоя правда!

      Так тримати!

      Ти зробив це вчасно

      Мені подобається хід твоїх думок

      Я пишаюся тобою

      Дуже приємно вчити розумних дітей

      Велика тобі подяка

      Я ніколи не бачила нічого кращого

      Твоя робота принесла мені радість

      Молодчина!

      Повний порядок

      Серйозний прорив

      Ось цього я ще не бачила

      Ти неперевершений сьогодні

      Це вже успіх

      Це твоя перемога

      Тепер ти відчуваєш свої можливості

      Ти справжній майстер

      Щиросердно рада за тебе

      Не можу навіть передати свого захоплення

      Грандіозно!

      Я вірю в тебе, у тебе завжди виходитиме не гірше!

       

      Слова підтримки та заохочення для забезпечення позитивної емоційної атмосфери на уроці

       

       

      Працюючи з дітьми, скористуйтеся такими порадами

                                  Давай спробуємо ще раз

      Діти навчаються життю у життя

      У мене теж не одразу все виходило, тому не втрачай надії

      Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти

      Я  завжди вважала, що зможеш це зробити

      Якщо дитина живе в атмосфері ворожості – вона вчиться агресивності

      Повір у себе

      Якщо дитину висміюють – вона стає замкненою

      Я можу зрозуміти твій стан

      Якщо дитині постійно докоряють – вона вчиться жити з почуттям провини

      Я тебе розумію

      Якщо дитину підбадьорювати – вона вчиться

       вірити у себе

      Я впевнена, що ти можеш

      Якщо дину хвалити – вона вчиться бути вдячною

      Разом ми зможемо

      Якщо дитину підтримувати – вона вчиться вірити у себе

      Сьогодні вийде краще, ніж учора

      Якщо дитина живе в атмосфері доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі

      Мені подобається те, що ти зробив

      Дитині потрібно, щоб її:

      Навіть, якщо ти помилишся, я допоможу тобі

      Ти талановитий

      розуміли

      Я пишаюся тобою

      Я впевнена у твоїх силах, здібностях, знаннях

      любили

      Мені приємно спілкуватися з тобою

      Я вірю в те, що все вийде

      визнавали

      Давай спробуємо зробити якнайкраще

      Цікава відповідь, оригінальна відповідь

      поважали

      Відчувається співпраця

             

       

       

       

       

      Як допомогти учням 11-х класів під час підготовки до ЗНО

       

      Під час навчання та у період складання іспитів велику роль відіграє знання, або, точніше, розуміннятого, що потрібно робити, і саме уміння це робити.

      Тому учителям слід активніше вводити тестові технології у систему навчання. Такі тренування із виконання тестових завдань учнями дозволять дійсно підвищити тестовий бал. Під час такихтренувань формуються відповідні психотехнічні навички саморегуляції та самоконтролю.

      Впевненість у собі — це надто серйозна річ, яку неможливо сформувати за короткий час передпочатком іспитів.

       

      • Якщо напередодні екзамену учень постійно думає і говорить про те. що не зможе набратинеобхідну кількість балів, порадьте йому не думати про погане. Опишіть картину майбутньої успішноївідповіді. Нехай він частіше уявляє образ «бажаного майбутнього» у всіх подробицях — як вінхвилюючись, заходить до класу, сідає на місце. І тут страх зникає, всі думки ясні, відповіді чіткопредставляються впевненій у собі людині.

       

          • Розкажіть учням, що думки про можливий провал заважають готуватися до екзамену, створюючипостійне напруження.

       

      • Якщо хвилювання не залишає випускника, то запропонуйте йому прийом «доведення до абсурду». Добре займатися цією вправою вдвох, головне завдання — сильно налякати одне одного. Цей прийом обов'язково наштовхне вас обох до думки, що боятися нічого, все не так жахливо.

       

      • Згадайте цікаві прийоми запам'ятовування матеріалу. Якщо Вам відомі такі секрети, обов'язковоподіліться ними зі своїми учнями..

       

       

      • Використовуйте у період підготовки такий прийом, як роботу з опорним конспектом. Розробіть разом із учнями систему умовних позначок. Старшокласники добре засвоюють зміст матеріалу через таку просту і приємну для них діяльність.

       

      • Розслаблення зменшує внутрішню збентеженість, покращую увагу і пам'ять. Для зняттянапруги добре підходять дихальна гімнастика та аутогенні тренування.

       

       

       

      РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗМЕНШЕННЯ ВПЛИВУ СТРЕСУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

       

        • Визначте негативні чинники, що призводять до виникнення у Вас стресу. Намагайтеся уникати їх або за допомогою позитивного мислення змініть свої ставлення до них.

       

        • Забезпечуйте високий життєвий потенціал у здоров”ї, освіті, діяльності, сім”ї, позитивному мисленні.

       

        • Навчіться розслаблятися: тілом, думкою тощо. Стрес викликає загальну напругу. Розслаблення ж, навпаки, протидіє стресу. Уміння розслаблятися – секрет боротьби із стресом.

       

        • Зробіть паузу: зробити паузу у спілкуванні; порахувати до 10; вийти з приміщення. Такі „перерви” потрібно робити якнайчастіше в ті моменти, коли відбувається втрата самоконтролю.

       

        • При виникненні почуття тривоги або напруги, занурьтеся в „тут і зараз” сконцентруйтеся на своєму диханні.

       

        • Змусьте стрес працювати на Вас, а не проти Вас, опануйте головним умінням – перетворюйте негативні події у позитивні.

       

       

       «Правила роботи з агресивними дітьми»

      • Будьте уважними до потреб дитини.
      • Демонструйте модель неагресивної поведінки.
      • Навчайте прийнятних способів вираження гніву.
      • Давайте дитині виявляти гнів безпосередньо після ситуації фрустрації.
      • Навчайте розпізнавати власний емоційний стан і стан дітей довкола.
      • Розширюйте поведінковий репертуар дитини.
      • Розвивайте здатність до емпатії ( співчуття, переживання).
      • Відпрацьовуйте навички реагування в конфліктних ситуаціях.

       

      сайт ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ КИЇВСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ